Írta: Administrator ● szerda 17 május 2017 - 13:21:27 ● Hozzászólás: 0
Budapest, 2017. május 15. – Elfogadta a Magyar Turisztikai Ügynökség felkérését Borbás Marcsi, aki így 2017. május 15-től látja el a Virágos Magyarország Környezetszépítő Verseny fővédnöki teendőit. Az új fővédnök hivatalos tevékenységének első lépéseként bejelentette a Virágos Magyarország verseny nevezési határidejének meghosszabbítását május 31-ig, valamint egy új elismerést is alapított. Az MTÜ ez alkalomból szervezett sajtóebédjén bemutatkozott a Virágos Magyarország új logója is.
A Magyar Turisztikai Ügynökség marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyettese, Bánhegyi Zsófia budapesti sajtóeseményen jelentette be, hogy Borbás Marcsi lesz a Virágos Magyarország Környezetszépítő Verseny fővédnöke. Borbás Marcsi, a közkedvelt riporter, műsorvezető örömmel vállalta a szervezők felkérését. A fővédnök feladatai közé tartozik a kezdeményezés népszerűsítése, a zsűrizésben történő részvétel és a versenyhez kapcsolódó rendezvények háziasszonyi teendőinek ellátása.
Bánhegyi Zsófia elmondta, hogy egyértelmű döntés volt az MTÜ részéről a népszerű, elismert televíziós felkérése, hiszen Marcsi a Gasztroangyal műsora kapcsán szinte egész Magyarországot bejárta, jól ismeri az ország turisztikai attrakcióit, és munkássága tökéletesen egybecseng a Magyar Turisztikai Ügynökség célkitűzéseivel, továbbá a Virágos Magyarország megmérettetés üzeneteit is kiválóan tudja közvetíteni.
Borbás Marcsi elmondása szerint a verseny és a kezdeményezés szellemisége egyaránt közel áll hozzá. Fővédnökként bejelentette, hogy a Virágos Magyarország nevezési határideje május 15-ről május 31-re módosul. A hosszabbítással az a szervezők célja, hogy még több településnek adjanak lehetőséget a részvételre. Az új fővédnök bejelentette egy új elismerés, a Fővédnöki Díj alapítását is. Ezt a kitüntetést Borbás Marcsi személyesen fogja odaítélni egy, a versenyen induló falunak és városnak.
Az idei verseny egyébként is több fontos újítást hozott. Köztük az egyik leglátványosabb, hogy megújult a közel negyedszázados versengés arculata. A Virágos Magyarország új logója is az MTÜ sajtóebédjén mutatkozott be.
A Virágos Magyarország mozgalom saját közösségi médiaplatformot kapott (Facebookon és Instagramon), hogy a vonzó, látványos posztokon keresztül a verseny és a pályázók híre minél több emberhez eljusson. Ezeken a felületeken folyamatosan követni lehet majd, hogy melyik település hol tart a felkészülésben, milyen kreatív, inspiráló ötleteket vetnek be környezetszépítő munkájuk során, hogyan dolgozik a zsűri és természetesen az új fővédnök is megoszt majd érdekességeket és aktualitásokat a versenyről. Szintén újdonság, hogy a megszokott díjak mellé az MTÜ is hozzátett egyet. „A legvirágosabb úti cél” elismerést a mezőnyből az a település kapja, amelyikre a verseny Facebook-oldalán a legtöbb közönségszavazat érkezik.

További információ:
http://viragosmagyarorszag.itthon.hu/
facebook.com/viragosmagyarorszag
instagram.com/viragosmagyarorszag
viragos@mtu.gov.hu

Nyelv kiválasztása